sobota 9. března 2019

Agent BURE zasahuje aneb špionážní fotky řady FREE

Agent oregonského veličenstva s povolením zabíjet - BURE, se právě dostal tajným materiálům řady FREE. A jelikož mám pro strach uděláno, pouštím tyto materiály ven. Mám tu pro vás pár fotek nové řady FREE. Jsou to konečně fotky v pořádném rozlišení, takže se z nich dá i ledacos vyčíst. Tak si je projeďme řadu po řadě a hlavně popořadě! 😎





















P - line (oficiální uvedení na trh duben 2019)
Někdo by mohl (ne úplně správně) namítnout, že fotek a videí na téma P - line už viděl tunu. Na jednu stranu to je pravda. Ale já jsem objevil jednu fotku, která zamotá hlavu nejednomu remcalovi v podobě vinného nasávače! 😵 PÉ TŘI, KÁMO!!! To vyvolává řadu otázek. To jako vážně fakt? Nebo nám chce jen marketing pěkně zamotat hlavu? Je to jen prototyp, který v Portlandu založí do šuplíku, nebo s tím fakt půjdou ven? Kurňa, já teda pevně doufám, že to druhé! 😉 To by totiž jednak zacpalo hubu spoustě pizákům a druhak by si to podle mě získalo spoustu příznivců. Co je na fotce taky vidět je pilník v plnohodnotné velikosti. Další argument pro P3. No, bude to peklo, ten měsíc vydržet... 😈










T - line (oficiální uvedení na trh červen 2019)
Zde se žádné překvapení nekoná. Té dvojka i čtyřka vypadají dobře a tak, jak jsem je popsal v předchozím článku Novinky roku 2019 - FREE line. Lehounká konstrukce kudlíků v kombinaci kovu a polyamidu. Počítám, že se najdou další remcalové, kteří na řadu "T" plivnou jedovatou slinu, argumentujíc, že plast do multitoolu (dále jen MT) nepatří. A já je budu opět odpálkovávat s tím, že tyhle kecy se ukázaly lichými už v dobách kdy Leatherman vyšel ven s modely KICK, FUSE, BLAST a mým oblíbeným CORE... 😉







 K - line (oficiální uvedení na trh červenec 2019)
Opět tu máme  dvojku a čtyřku ve dvou barevných kombinacích SILVER / DARK GRAY. ALE! Objevila se i mutace s přídomkem "x". A ten už známe např. z kudel řady CRATER. Znamená to tedy, že čepel bude v jedněmi opěvovaném a druhými zatracovaném POLOZUBU. Tudíž si na své přijdou oba výše zmíněné znepřátelené tábory, jelikož si bude moci každý vybrat kombinaci svému srdci nejbližší. 💓 SEHR GUT JAMAICA, tedy USA! 👍

















 A teď už nám jen zbývá, svinout se v koutě do klubíčka, zatnout zuby a netrpělivě čekat, až to přijde...😓









Žádné komentáře: